torsdag 2 februari 2012

Tårtor, för-ätar-mackor, brott och straff.

Om ni, liksom jag, har lite VÄL mycket tid att slå ihjäl tänker jag nedan länka till ett antal bloggar (inga trötta modebloggar, lovar) som jag ÄLSKAR:

Oisin Cantwells blogg. Smart, aktuellt, roligt.

Fru Gräddelin en kvinna (i Örebro!!) som gör de mest fantastiska tårtor jag nånsin sett. Älskar mitt nyfunna tårtintresse.

Filip och Fredrik naturligtvis.

Fredrik Backman Ni FÅR inte missa Fredrik, Sveriges just nu bästa skribent. Och ni får inte missa de hjärtattacksframkallande för-ätar-recepten!!

Johanna Swanberg en av de finurligaste och lustigaste bloggarna jag vet, och min absoluta favorit. Johanna är gift med Fredrik Wikingsson, om det nu är relevant.

Fotbollsfrun, också sådär smart och vettig och rolig.

Sen undrar jag en sak; vet någon en bra inredningsblogg som riktar sig mot vanliga lägenheter, alltså oss som inte sitter inne på en stor lantlig kåk eller en östermalmsk paradvåning?

En av Gräddelins tårtor, med hallon/citronkolasmak. Omnomnomnom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar