måndag 13 februari 2012

Brev till en något förbannad kropp!


Hej älskade kropp!

Jag förstår att du är i chock och kanske även lite förbannad på mig nu. Jag förstår att du liksom reagerade såsom bacon brukar göra när stekpannan är riktigt het och det ser ut som baconet bränner sig och kryper ihop i fosterställning.
Men du vet ju att jag gjorde det för vårt bästa och för att vi ska få ett fint liv tillsammans.
Och lite för att jag lovade Anna i lördags på fyllan.
Men ja, jag fattar ju att du blir sur när du blir utsatt för en hel timmes gympa utan förvarning sådär.
Hoppas att du inte straffar mig för hårt imorgon med träningsvärk och såna där andra påhitt du utsätter mig för när du är suris.
För eehh joo.. *undviker ögonkontakt och skrapar med foten i gruset*
hehe eh med tanke på att det är sportlov och allt så
*sväljer hårt och hoppas på det bästa* så ja, du ska på hoppträning imorgon klockan fem helt enkelt. Så nu var det sagt. Och ja, jag vet att du hänsynslöst kommer bestraffa mig med förlamning onsdag och torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar