måndag 6 februari 2012

I swear to tell the truth... ..and other stories

Sådär! Äntligen kväll efter en lång dag av hårt pluggande. Haha.
Prokrastineringen (GUD vad jag älskar det ordet) nådde nya höjder när jag började sortera tändstickor i färgordning innan idag. Alltså vilka som brunnit mest till vänster osv. Finns det nån tenta om sånt man kan skriva istället för juridiktentan?

På Twitter har folk diskuterat den HÄR tråden på Familjeliv. Den är iofs rätt underhållande (läs MYCKET underhållande), men man kan ju dra slutsatsen att min twittervänner också har tentor de borde plugga till. Ni kan läsa mina senaste tweets här till höger ------------------------->

Annars så trillade jag över denna bild som jag tycker alla kan fundera över.




*TID ATT REFLEKTERA*



När ni är klara undrar jag ett par saker.

Ett: Är det normalt att få dille på Patrik Isakssons gamla låtar vid 24 års ålder?

Två: Var där någon som såg dokun om Pol Pot igår? Missade den och undrar om det är värt tiden att SVTPlaya den? (haha som om jag skulle ha tidsbrist) (På tal om Kambodja tog jag Phnom Penh på 10p i fredagens På Spåret)

Allt för nu. Cheerio old chap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar