lördag 21 januari 2012

Dagens skratt

Hört på Twitter:
  • @BarkholtNord: "Ni vet när man halvsover i mörkret så kommer värsta ljusskenet och man ba "NANGIJALA? :DDD" men så är det alltid bara wordfeud-notiser."
  • @PrinsCarlPhilip till @KungUggla: "Du er ju inte lite fräck som kalar dig kung. Min pappa är facktiskt kung."

  • @sorenolsson: ""I morgon ska jag följa med pappa Abraham på utflykt till Moria berget. Ska bli kul" Om Isak hade haft Twitter."

  • @PrinsCarlPhilip efter utdelningen av Jerringpriset: " Har alldrig varit så nöjd över et tal."

  • @snutunge: "Killparfym har mycket gemensamt med ett skogsrå. Man följer den och vips så har man gått vilse."

  • @pattarna: "Ni som går runt med en jävla pälsboll på mössan: leta längst in i brösrosten med en gaffel jag har hört att den kan lysa då"

  • @sigge: " "Shhhh... shhh.. det är okej... din kulvän är här nu..." –Göran Persson, medan han ömsint vaggar Juholt fram & tillbaka i fosterställningen."

  • @sigge: "Min yngsta son kallade precis TV:n för "pappa". Jag ska nog ägna lite mer tid åt honom. Så fort det här Harry Potter-marathonet är färdigt."

  • @bergiebox: "Sa just till mamma att jag skulle ha en vit månad. Sen gick mina fötter in på systemet och köpte två flarror vin."

  • @Soramismail: "Örebro är trevligt och så men ingen ska behöva vara där mer än 3 dagar. Det står med i de Mänskliga Rättigheterna. Precis efter asyl."

  • @Janpersson: "Han Som Bromsar Snor - Håkan Juholts indiannamn."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar