torsdag 19 januari 2012

Dagens potpurri

Idag har jag:
  • Varit på en föreläsning/seminarium i skolan där jag konstaterat att föreläsaren vi ska ha mest denna kurs är så tråkig och byråkratisk att jag får god lust att gå Columbine på alltihop. (Det var iofs ganska kul att en av killarna i min grupp lät EXAKT som Timbuktu)

  • Haft på mig mina nya svarta jeans som färgar av sig. Med andra ord; mina fingrar ser, hur ska vi säga, minst sagt oariska ut.

  • Blivit konfronterad av väderfenomenet regn som jag nästan glömt bort. Det var ett ganska kyligt återseende om man säger så.

  • Köpt en tvål som inte luktar gott på grund av fin flaska.

  • Tyckt att det är skönt att vi inte har val i Sverige än på ett par år. Således kan jag hålla sams med mina Facebook-kompisar en stund till.

  • Tvingats välja mellan dillmajonäs och vanlig majonäs. (Fegade ur och tog vanlig.)

  • Sett/lyssnat på DEN HÄR flera gånger om och än en gång konstaterat att mainstreammusik är hjärndöd.

(Paus för att se på klippet)

  • Dagdrömt om min soffa som inte kommit ännu.

  • Oroat mig liiite grann över att min nya badrumshylla som egentligen skulle borras fast i väggen ska välta.

  • Lyckats klämma in orden byråkratisk och dillmajonäs i ett och samma blogginlägg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar