lördag 21 april 2012

Trivselkommittén rapporterar.


Dåså. Nu när jag kommit i ordning i min nya lya kan jag gott skriva ett par rader här.
Min nya lägenhet är AWESOME! Perfekt läge, storlek och med pondus. Så att jag har hemtenta (som tack och lov inte känns alltför omöjlig) denna vecka passar mig alldeles utmärkt då jag helst vill vara just hemma. Jag är alltså löjligt lycklig över denna lägenhet.
Idag har jag GÅTT de fem minutrarna ner till Entré och gjort lite ärenden samt köpt en flaska vin och en så kallas donut att sätta upp håret med.
Just nu visas världscupsfinalen i dressyr på TV och jag sitter här alldeles tårögd som vanligt. Det är så sjukt att dessa stora djur går att skola till att genomföra dessa program, och dessutom tycka att det är kul. Som jag skrivit tidigare HÄR är det samspelet som gör denna sport så fantastisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar